Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MaorysMalpa | użytkownik

imię i nazwiskoMaorys adresMiasto Policji zarejestrowany17.09.2007 @22:53:22 ostatnio na stronie13.08.2011 @10:19:06

Fejwrits: coca..cola, ale nie ta gejowska "light". "małpi biznes" na animal planet. filmy o zombie. sex. sex przy filmach o zombie. osirisy. vansy. myszki logitech. kreskówki, anime i inne animacje. star far(t)s. warhammer 40k. cyber punk. nujazz. ambient. trash metal. odmiany hc. electro. hc'owy d&b. rock und roll. marchewkę nie modyfikowaną genetycznie z ziemi. puchate zwierzątka. filmy z newy. ciemne piwsko. pecetowe nowości. szpanerskie japońskie cienkopisy. discovery channel i bbc. piercing. zakupy przez net. canon-owe lustrzanki. cacao nesquick. komedie bareji. industrialne miejsca. fpp, fps i rts. pistacje. hisorię powszechną. przeceny w haemie. swojego wyimaginowanego hampster'a sir Rogera Whiterspoona, który okazał się kłębkiem kurzu spod łóżka, zręcznie wkomponowanym w wykładzinkę z dodatkiem gumy arbuzowej w charakterze podbrzusza. rude kobiety. poduszki dla alergików. boxerki. tanie negatywy z rossmana. daredevila. filmy, których motywem przewodnim jest kupa. leksykę angielską i rosyjską. mountain dew. kanciaste krążowniki szos ala usa. oldskoolowe kreskówki na nikolodeon. swojego pierwszego zenita. misfits. białe kruki w komiksie prl-owskim. alternatywe dla ps. banany. pełnowymiarowe trucker-ki. czarne oprawki. chrisa z serialu "wszyscy nienawidzą chrisa". matrycę matową w lcd. spontaniczne sikanie gdzie popadnie. plecaki na notebooki. pachnący papier toaletowy. poziomki. bendera z futuramy.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty47 komentarze1211 posty na forum0

komputer / sprzęt
glównie japoński stuff i tak mi dopomóż Jahwe.

komentarze
~niebezpiecznyprzypad    19.01.2008 @14:43:12
typowa zielonogorzanka nie jestem ale czuje sie zwiazana z tym miastem .
dziekuje i bede podgladac rowniez.
~elmuDa    18.01.2008 @01:36:31
dzinkuja szympansie
~Madziara89    17.01.2008 @22:40:10
machnij.. aj ale ja widze po twoim 'o mnie' ze rozumiesz moja sytuacje :P:P
_______
'Ach, gdybyśmy złapali tego skurwysyna,
co nam ten świat wymyślił.'
~lebonheur    17.01.2008 @21:08:39
miało być 'your art' ale ta druga opcja tez jest luźna:P
jeszcze nie obczaiłam tamtych bajek ale chyba wypada
~kasiawilk    17.01.2008 @20:49:54
zdaję sobie sprawę od czego pochodzi imię Misha
żart słowny, myślę, że doskonale działa bez wyjaśnienia
dzięki
_______
prawdziwa sztuka obroni się sama...ale nie przede mną
!unreal    17.01.2008 @19:59:29
półdarmowy rozlew krwi
dzięki
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~lebonheur    17.01.2008 @18:06:42
niech sie wreszczie skonczy ta wstrętna sesja :P
i want some more of uor art
~kirkorinc    17.01.2008 @12:59:24
tym bardziej, droga małpko, iż kolor ten został spreparowany w fotosklepie :D
~kirkorinc    16.01.2008 @09:48:25
Hej!!!!!!!!
Ktoś ci avatara zapiedrolił!!!!!!!
http://jackiewicz.digart.pl/
~ralfi    15.01.2008 @23:28:17
dzięki fajne masz graficzki, będę zaglądał
~grzelukmy    14.01.2008 @20:19:45
zwrociles uwage jak tony motnana (al pacino) akcentuje cocksucker? mowi kaka saka w porywach, albo cockroach = kakarołcz heh
_______
jest spoko, naprawdę spoko
~kirkorinc    14.01.2008 @20:03:56
No to sie poprawiam :D:D:D:D:D:D:D


~ANiiaa    13.01.2008 @17:39:48
no chyba ;P sobie zapuszcze takiego wasa:> i pojde do cyrku pewnie ciebie tez tam spotkam
~ANiiaa    12.01.2008 @18:17:43
ej men nowe zdjecie sexi tabliczka ;D spoko nie wejde w ciebie wzrokiem buhahahahhaha a co do tej kostki prawie bym polkneła
~WOO    12.01.2008 @18:06:02
dziekuje

za ciemne? ,]ale taka technika.
^scoolony    12.01.2008 @17:56:11
_______
..Carpe Dżem..
~MaorysMalpa    12.01.2008 @16:05:12
tak tymczasowe profilowe...
~boredlamb    12.01.2008 @14:54:22
ale zaje biste xD dziekiii
~pawjanka    12.01.2008 @13:58:22
Dzięki, pozdrawiam.
~hendrixJ    12.01.2008 @13:49:11
~boredlamb    12.01.2008 @13:40:23
tusz tusz bo był tuż 8-) dzię...ku...je...my
~Dielaune    11.01.2008 @20:51:33
ehhh to nie są szumy (patrz opis)
!unreal    11.01.2008 @18:20:47
dzięki za ocenkę pozdrawiam
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~Sorkvild    11.01.2008 @18:09:29
Aber keine Ursache
~SatukYwoMug    10.01.2008 @12:33:24
Dzięki wielkieTo samo mógłbym rzec o twoim zdjęciu profilowym ale po pierwsze primo: nie lubię sie powtarzać po drugie: kultura osobista zabrania mi komentowac owego zdjęcia.. Dlaczego? Domyśl się..
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt